Gambar di hari pernikahan ku

Gambar di hari pernikahan ku

Sunday 10 November 2013

Saya Cemas....

Hari ini saya dah pregnant 30minggu....tapi belum tahu jantina anak...huawawa...

Menyesal tak scan masa 22 minggu ari tue...konon sebab dah ada appointment masa 28 minggu jadi boleh tengok jantina masa 28 minggu tapi masa kat klinik baby kepit la pulak....doktor tak boleh nampak...macam mana nak shopping nie...huhuhu....

Mak dah tanye banyak kali nak tempah sarung tilam baby warna apa....errrr...saya pun tak tahu...warna natural sajala...purple pilihan ku..untuk tujuan keselamatan....

Nama baby...bagi peluang abang pilih la...ari tue saya dah pilih...tapi kena cari dua2 jantina la abang ye...nanti kang keluar lain jantina haru pulak nak carik.....

Barang baby masih belum shopping lagi...barang asif pun tak sort lagi mana yang masih belum pakai....barut baby ada beli online kat internet...dah sampai pun...comei-comei...kemas jahitan dia...beli kat my baby comel...

Yang lain-lain akan shopping akhir bulan ini....huaaaa...harap sempatla...baby tak keluar awal....list dah ada tinggal nak beli je lagi...

Nanti saya share gambar baby...masa doktor scan dia ada snap gambar baby...comei la...tak sabar nak tunggu dia keluar....asif pun macam paham je dia akan ada adik..

No comments:

Post a Comment