Gambar di hari pernikahan ku

Gambar di hari pernikahan ku

Wednesday 9 May 2012

Asif Demam

Malam semalam asif demam, risau ibu...asyik merengek je..tak nak tido bawah, nak ibu dukung..Jadinya semalam saya tak berkerja. Pagi bawak asif ke klinik, tapi macam dia dah sihat, tapi tak pe la tak rugi pun bawak anak g klinik. Doktor cakap suhu kalau demam 37.5, sekarang nie asif tak demam, jadi dapat la ubat demam sebotol buat spare kalau-kalau asif demam lagi semalam. Balik rumah bagi mandi, pastu asif tido sampai 3 jam, ayah balik makan lunch baru la asif bangun, penat kot semalaman tak tido. Cian dia.

Lepas bangun, herm bukan  main aktif lagi guling2 atas tilam tue. Ayah kata herm dah sihat la tue, dah nak main sesorang. Muka dia pun macam puas hati, sebab ibu tak keja jaga dia hehe.

Asif ooo asif ibu ada design nak siapkan sebelum ari jumaat nie. Tapi tak pe, ikut kata bos lama, kerja sampai ke sudah pun kita tak ke mana, dapat la naik pangkat kot, itu pun ikut turn jugak. Tapi anak bawak ke mati, iye la doa anak yang solehkan boleh sampai masa kita di dalam kubur. Semalam juga masa asif tido tue, buat bekalan asif untuk bawak ke pengasuh, nasi, karot dan labu. Letak dalam freezer  bekalan untuk seminggu dua nie.

So hari nie kena buat kerja express tak leh main-main. Jadi kena lah mula kan kerja sekarang.
Next entry nak cite pasal bisnes baru yang start. Doakan semoga berjaya boleh la dapat pendapatan lebih keluarga untuk tampung mana-mana yang lompong dan buat simpanan skit untuk masa depan. K jumpa lagi..


No comments:

Post a Comment